There was an error in this gadget

Wednesday, April 29, 2009

倒带的回忆

求学了11年
大概有11个同坐
坐比较久的那个才算 XD

是昨天突然想起的
想把它整理了再记录下来
在以后老了会忘记 ^^

兰花园小学

+一年级+ 1J
我的隔壁:-黄慧娴-(Ng Hui Hsien)
那时的她:一样和我静静的
现在的她:很acitive了~~美女一个
note:
1) 那时的班长是-廖伟棋-(Liow Wei Qi), 啊不过他现在忘了我,算了=_=
2) 那是班上有个天才,可以和-陈伦翰-(Tan Loon Han)相比的-苏亦卉-(Saw Yi Hui)

+二年级+ 2B
我的隔壁:-陈玮盈-(Tan Vee Ying)
那时的她:我最记得她那时老说:“一山还有一山高”,那时我超羡慕她的成绩~
现在的她:至二年级以后就好像不认识彼此了,不过成绩还是一样的好~~~
note:
1) 这年就认识了-陈柔恩-(Chan Joe Ann)

+三年级+3B
我的隔壁:-卢瑞庭-(Loo Swee Ting)
那时的他:很搞笑风趣
现在的他:中学不同所以没联络,不过有他的MSN
note:
1) 妈妈的朋友-郑云丽老师-是我的班级任
2) 因为一次忘记带整叠的簿子(遗漏在补习班),当了两个星期的副班长就被吊销了 =___=
3) 坐我后面的-许志豪-通过PTS跳级了

+四年级+ 4M
我的隔壁:-谢素芬-(Chia Su Fen)
那时的她:暴力,是个巡查员
现在的她:在兴华看过她一次,没多大改变
note:
1) 坐我后面的是Michelle Ng Soo Yee 和 Aishah,我是她们中成绩最烂的 T__T
2) 我们四个喜欢用一本空簿子里面画-屋子,商店,睡房,演唱会......-用胶差代替人到各个地方
3) 从这年开始我痛恨数学 ==

+五年级+ 5B
我的隔壁:-杨伟圣- (Yeong Wilson)
那时的他:呃,感觉他好像很讨厌我 ==
现在的他:简直就像陌生人 ZZzzzz
note:
1) 认识了-林丽丽-(Lim Lay Lay),-丘思恩-(Hue Sze Ann),和Joe Ann形成4高人组
2)不知怎么突然染上不交功课的恶习 ==
3)被选去参加尝试比赛~~主导老师-刘国强老师-

+六年级+ 6B
我的隔壁:-丘思恩-(Hue Sze Ann)
那时的她:性格怪怪的左撇子,成绩超好
现在的她:中学去了Seri Kembangan 读,有sms我一次,后来就没有了
note:
1) 不交功课的坏习惯越来越严重
2)爱上了写华语作文
3)-丘日俊-(Khiew Jit Choon)是当年的班长~~
4)副班长是美女-郑诗惠-(Teh Sze Hui)

后记:
总之我的小学生活乱七八糟,那是朋友不是我的全部,那时真的不知道什么排第一, (是我忘了=_=) 好后悔没好好经营,一生的遗憾,小学的片断好像破破碎碎, 小学同学见面时的话题不多,本来去年有个小型聚会的,被Mr. Anwar的什么什么Protes搞砸了T_T 很多同学都变了,包括我咯~本来静到~~~~班上人不懂我存在的 == 失败~~现在我的好多了,起码像个人 @.@

附加:
3年级到6年级都有去一个补习班+安亲班,让我认识了
-张淑婷-(Teo Xsu Ting)
-陈巧怡-(Tan How Yee)
-陈葆琳-(Tan Poh Ling)
-陈心怡-(Tan Shin Yee)
-陈伦翰-(Tan Loon Han)
-郑楚卫-(Teh Joe Way)
-林雍盛-(Lim Yong Sheng)
-邱俊凯-(Khoo Derek)
还有很多很多很多很多
p/s: 我就是在那里开始我的乒乓的 XD
谢谢你Teacher Lisa~~

=== SEE HERE PLEASE ===
不好意思因为我写出全名,
因为我怕我以后会忘记,
希望未来的我有机会看到这个吧~
说真的
我超后悔 T_T
谢谢你们给的回忆
==== I MISS YOU ALL ====



THINKING OF YOU, YOU, YOU, YOU!!

感想:
为了写这个脑细胞不知道死了好几千个==
啊不过叻
值得啦
很难得突然想起那么多东西
感动T_T

Sunday, April 26, 2009

Hot and Windy Day LOL

warning
this post 120% talks about SOFTBALL
if you're not interested on it kindly press the big red X right up there
LOL

joking la~
heh

remember that i mention that i going to support our kwang hua softball team?
yea~
i did turn up that day XD

22/04/2009
is a HOT and WINDY day
the first match start on 9.30am
but i get there around 9.50am ==
i watched half round nia T_T

we met Meru's
4 VS 9
haha~
consider not bad liao lar
last year kwang hua get 0 ==

next match was 3.30pm
so our Ah Tan aka coach gonna start his "speech" while waiting XD
with hokkien and some bad words LOL
he always treat guys like that
but he wont do that to girls
haha~

but we still kinda scared of him
his scolding voice was freaking loud
coverage whole field ==
damn kia lang ==

old members including me, joeway, wenghou and bestian
only 4 of us come and support T_T
still got one sizzling red fish lazy to turn up ==

while Ah Tan giving out his speech
bestian and wenghou asked me walk out silently
throw joeway alone
at first i dont get what they doing
after get into bestian's car they said they wanna go for MCD

walauehh
my phone, my carkey, my purse all with joeway leh
ZZZzzz
how i gonna eat?


bestian was driving ==

first time sit his car ehh
starting a bit dread ==
so far not bad la heh

they 2 bought mc chicken meal
wuwuwuwuwu
the smell so nice larr T_T
at last i steal some french fries from them XD


bestian LOL


wenghou

later joeway follow teachers' car to here
girls help those boys buy some ice-cream LOL
then i get back my purse, my phone and my carkey
next on
mc flurry!!!
weeeeeeeeee~~~~

super duper thick glasses ==

this 3 guys was so funny
keep talking jokes
hahaha~

unfortunately i cant stay with them until the next match
my dad called me go pick up goods T_T
that time was 11.30am
lol

when i get back there 3.45pm
the match over 30 min ago ==
they moved to 2.30pm
shit ==
nobody tell me at all
i dont know the score but
we still lose to Teluk Gadong ==

suak le
lucky or unlucky
my boys got their 3rd match!
ZZZzzz
but most of them seems moody
maybe cant accept or tired i dont know laa

next
STAJ
that is Tengku Ampuan Jemaah
was my dad secondary school ==
he might shock when he knows his school have a softball team
lol

this school not so GENG like the previous 2 school
starting we bat
and scored 7 or 8 points
our batting end with a clean catch
ZZZzzzz
stupid de
wasted laaaa
when our turn to deference
keep turn out problem
some of them started dream because our pitcher sucks "sorry about that, but is true =="
keep on throw ball
cant even hit a strike
ZZZzzzz
once a big size batter turn
he hits the ball far far away
as expected
HOME RUN LA
let STAJ song until ki siao
our pitcher sean and chao yang *i think* not stable at all la =(
why dont let jiayap become the pitcher??
he had the experience etc etc =(

ahh
forgot to mention
Ah Tan already give up
he dint stand at the coach box when the 3rd match
they are on their own
lol

pictures time~~


defence

attack

game over~~

after game

haha~i like this pic so much~Ah Tan was so cutee~~XD

hmmmm
i joined kwang hua softball club since form 4 i think
starting i rejected kaili's invitation to join in because i still in love with ping pong~
hehe~
after few month she come to me again
said that not enough member hope i can join
haha~
maybe just tam song so i go for the training
that time was few weeks before MSSD
the club get the pass to train during school time
wooohooo~~
that mean i dont need to sit in class~~
weeee~~~

when the first time i touch softball
aint soft
although the ball called SOFTBALL
when it hits your head
your head bengkak immediately XD
haha~

so in the training just some do some physical training
none of us know what the heck is softball
even the rules and regulation
LOL~~
funny weii
some of them get information from youtube etc etc etc
so we just learn from that lorr

finally
SMKXXXX
oh my god
i forgot the school's name
is around kapar/meru
a malay school
with smelly toilet! EEEWWWW

kwanghuas' team catched everyone eyes on the field
know why?
because we all in ORANGE!

get what i mean? hahahah~

crazy girls~~~

and definitely
we all lost
but we learn lots of things
and that year we get Ah Tan as our coach! ^^

the next year
that is 2008
softball MSSD at SMK Batu Unjur
this year
i think we all fully prepared
boys aimed to get in top3
if failed they gonna cut botak
for boys only XD

we're just so crazy XD

haha~i am the no. 64
the slow motion one ==

i have lotsa fun in softball team
yet i am not regret at all!!
weeeeeeeeee~~~
i not only gain tan skin but also experience (?)
softball team is the craziest team i have ever met!!

for your information
i played as sub-pitcher and shotstop
heh~

heard that Taylors have softball too
i definitely will join
S-U-R-E!!!
SOFTBALL I LOVE YOU!!!

p/s: i wont forget about ping pong too! lols
and yea i attend tennis lesson last 2 weeks
in the future maybe will get into tennis too
who knows
LOL

Friday, April 24, 2009

finally

today
me and my dad stepped into Taylors again
is the 4th time ==
and this time we gonna make our the decision

we get the same counselor as last time-Mr. Alvin
he was surprised when saw us again
this time my dad let me have the chance to say out what i want

"what can i help you?" Mr. Alvin asked
"i still consider either ICPU or Foundation." i replied with a very very small volume ==
i have no idea what i afraid of
grrrrr.....

so seems i still shaking Mr. Alvin suggest me to take ICPU
SAM and A-Level kinda tough for me
i am a math insulator and i have serious phobia on it
dont doubt ==
i get D for my math and econs
the lowest grade in my cert

so i picked 6 subjects for 2 sem
including business, psychology, sociology, maths, econs, english literature
errmmm
Mr. Alvin recommend me to take math and econs ==
and also additional subject english 3U
i dont know what's that
only know that i dint get my english A1 so i need to take that sub
LOL

my dad paid for the 1st sem with his credit card
kinda shocking for me ==
huge number weii
later on i get my t-shirt and bag
haha~
i haven't do my student ID yet because today i in a bad condition
i reject to take photo ==
my face was totally =(
*still in the bad mood cause of birthday thingy ==*

the orientation day was on 6th of july
who going too???
i wanna find a company lehh T_T
or anyone wanna carpool with me ==

grrrr
gan keong mannn~~~
gonna purchase new shoes new bag new shirts!!
LOL
cannot wear kiddy shirt anymore ==

arrrrrrrrrrghhhhhhhhhhh
i cant wait but i am very gan keong

scared no friend
scared been look down
scared cant catch up
T_T
mama mia~~~~~~~~~~~

god bless me ==

note: she got her in contact lenses and BF! SHOCKING NEWS!!!

am i spoiled?

uhh hmm
do you guys think i am spoiled? ==

i pissed off because my dad canceled my birthday party due to not affect my bro's study mood
but
errmm
is my 18th birthday eh

after he announce the news i just silent
later then show my bad mood

i think no one knows what i am angry for that moment
until i blamed my bro since he keep asking me for play badminton
urrgghhh

i know examination is important
but the exam mood is on our own right?
eventho others wanted kacau you you wont lost your concentration right

ermmm
just feel kinda unfair for me
i was emo until dont wanna celebrate with my family anymore
this not the first time
i mean for me
not much meaning celebrate with them
who they care just my bro
only him
and he the only one will screw up my life!!

and this morn
my dad knew what happen actually
errrrmmm
expected ==
my party still go on
lol
wonder when he will change his mind again
unpredictable ZZZZzzz

so question of the day
am i spoiled?
or i have the right to celebrate my 18th birthday
LOL
i know
L-A-M-E

Tuesday, April 21, 2009

nicknameeeeeeeee

urrrgghhh
i need a nickname larrrrr

seriously
i dont want situation below happened AGAIN!!

XXX: what's your name?
me: winshi
XXX: what?? what shi?
me: w-i-n-s-h-i
XXX: sorry, i cant hear you
me: forget it, just call me wong

LOL
it happened several times when i meet new people
ishhhhh

most of my friends got their nick d
wuwuwuwu

so now

help me out k??

i need a short and impressive one XD

any suggestion??

+++++++++++++++++++++++++++
arrrrr
margie is going back after 3 days!!
wooohooo~~
i cant wait

and tomorrow is softball MSSD at SMK Batu Unjur
gambateh guys!!!
besides
i'm going to support them!
yay~
Go KwangHua GO GO GO!!

Saturday, April 18, 2009

wow wow photo~~~

well
due to my mum dont allow me to dye hair
what i can do just syok sendiri lorr~~~

muahahaha~
transfered my photo from hp to another comp then upload to my host then save to this comp~
weeewee~~


ermmm~so not me heh~


grrr...this what i wore for that night...ZZZZzzz


not natural d hor?


haha~a bit 非主流 de feel~~~~weeee~~~

felt that now a day easy high and down ==

just like
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~~~~~~hahahahahahahaah~~~~wooooooo~~~

after a second

....
...
..
.

lol~
but still okie lar hor?
when i get high a bit like insane ==
was TOO HIGH~~~

so far no problem~

saw chinse with her KEMBARA this morn
she same with me
send her bro go school
lol~
after my car pass by hers i straight away dialed her phone~
hehe~
chat for few minutes nia T_T
miss her teow cheow slang


haha~saw this at port klang SINYEE's shop worrr~~hehe


i had thrown ALL my books, included exercise book, tuition book, reference paper etc etc etc


~miss~ artwork before SPM


greenbox "wonder when we still can hang out again"


again~~


just way too BORED!!


mr gan (our salesman) treat us BIG APPLE DONUTS!!~~


in APT ==

this post put lots of photo hor~
next post dont know got chance or not
hard to get the opportunity that two guys not at home T___T

toodles~~

Friday, April 17, 2009

going to eight teeeen

argghhhh
my birthday is ALMOST here
and i still considering wanted to have a party or not

YES and NO

-YES-
i. there is only once 18th birthday in my life!
ii. 18 year old d still celebrate with only family members a bit err err...you know la ==
iii. i wanna meet my ex-classmate!! long time no see lehh~~
iv. my house long time dint have party liao la~ (my parents hand itchy liao ==)

-NO-
i. most of my friend NO TRANSPORT
ii. some friends working
iii. many of them stay far from my house ==
iv. feel like wanna go for JOGOYA with my family

arrrgghhhhhh

how fantastic if all my friends got their car license ==

but most probably i will open gua ==

p/s: found something interesting
simen (洋灰) called "ang mo hui" in hokkien
o.O
why not onion (洋葱) call "ang mo cong"?
LOL
so lame

p/s p/s: my mum dont allow me to dye hair laaaa
she prefer curly hair than coloured hair
oh my god!!!!

p/s p/s p/s: i hate housework so much
my dear margie ar faster back lorrrr

p/s p/s p/s p/s: why now want go out play also so difficult leh? T.T
keep on working will damage my teenage spirit la (oh crap)

p/s p/s p/s p/s p/s: my blog was so dull without photos

p/s p/s p/s p/s p/s p/s: haizz..must convince myself that taylors is not that terrible, YES!!! i am qualified to persue study inside!!! i am human too!! (god..get insane ==)

i hate my cowardly so much laaaaaaaaa
arrrrgghhhhhhhh
who want change with me??????

i rather talk much and dont want be a quiet person

Tuesday, April 14, 2009

2 women

hoho~
april 2009~
2 important women of my house having their holiday~
that is
my mum
and my maid!!~~

weeee~~~
well my mum went for taiwan
12 until 15 of april
so she will be back on TOMORROW
oh man~so fast ==

then tonight
i mean later
my maid's turn~
she gonna back to Philippines
for few days vacation la
hee~
actually she dont want to go back de
but her mum force she to do so ==
kolian~

so we gonna do housework for few days!
walauu
i will die leh
torture by my mum T_T
Margie faster back T___T

p/s: dad invited us to attend his KCCCI 50th anniversary
at centro BALLROOM
heard that everyone there wear in formal
guys in coats
ladies with dress
oh my god
oh my god
oh my god
what i going to wear??
wont be t-shirt and pants gua
like that i will be the spotlight of the night T_T
dato seri tun najib will come leh that night ==
what should i wear?????????????
oh god oh god
dress and high heels will kill me!!!
ZZZZZZzzzz

KIDDY FACE ARRRR

arrgghhh
i still cant escape from da kiddy face ==

today
got a salesman "i think" from aunty molly factory came
when he saw me
he was like
"uhh?!?!?! you drive your mum car??"
i reply him with the innocent face ==
what can i say?

"yea i drive"
"yalar you dont believe meh?"

i ensure that he wont believe ==
just like others

after that he keep tease me that i am a “还没断奶的小孩"
what the
so embarrassing
before he left he remind me not to drink so much milk
ishhh

yesterday chat with my dad and my 2 brothers
they 3 agree that i have a children face
my dad said when i get to college my mates will thought i am form 3
what the ==
my big bro even cham
he said i was perfect except i with spec and i dint have big boobs
what the ==
i am happy with my spec you choi ar?
i dont need BIG BOOBS thank you so much
leave for your gf ba
ZZZzzzz
i think she need that more than me

aiks
my face let me lost a lot of opportunity to learn things "i think"
and also i am so shy to talk infront of strangers
included my colleague
what a shame T_T

hope college can remove my bad habit
especially my courage!!!

waiting for a brand new me
LOL

"no pics paiseh T_T my pc still at the same situation"

Sunday, April 12, 2009

眼睛=眼镜?

我活了18年
眼镜好像跟了我13/14年
也让我感觉到眼镜好像是跟着我一起出生的
我所有的回忆里
眼镜都跟着我

幼儿园
眼镜让我成为最特出的一个
拍班级照时
每个可爱无辜的脸上都干干净净的
除了我
脸上一个大大的眼镜
还是彩虹色的 ==

小学
班上有一半以上的人都戴眼镜
我戴眼镜
不足为奇
“引以为傲”的应该是镜片的厚度吧? ==

中学
部分同学都带起了隐形眼镜
从那时开始就有人建议我戴了
“每个人都戴你为什么不戴?”
“每个人都不怕你怕什么?”
是这样吗?
每个人做什么我就要跟着做吗?

我不知道
内心里有20%是渴望的

我怕
我害怕没了眼镜的我
会是谁?
我惧怕没了眼镜的颖诗会迷路了
找不到出路

也许
眼镜成了我的挡风镜吧?
不让我那赤裸裸的肉眼曝露在外
同时
也把我“藏了起来”

眼镜
似乎成我的标志
“neh~那个戴眼镜,高高瘦瘦的咯~”

我不想因为隐形眼镜而改变自己
就算我是我自己的主人
但有时候欲望会把人征服的

总的来说
我不希望因为戴了隐形眼镜而变成另一个人

典型的金牛座
不喜欢改变
宁可还是
过着一板一眼的生活

我想
我是不会开窍了
想了那么多年还是没戴

就让我继续的蠢下去吧
我甘愿 T____________T

"骂我吧,我准备好了! [=。=] ”

Saturday, April 11, 2009

金牛座

最会吃,
动作最慢,
最怕改变,
最爱好和平,
最有艺术气质,
最勤奋,
最守秩序,
最有耐心,
最喜欢烹饪,
最会利用时间,
最爱钱,
最女性化,
最多壮身材,
最多金嗓子,
最不爱出锋头
最温柔
最怕浪费,
时常最正经,
最礼尚往来,
最多女性娇小,
最固执,
最不好赌。

grrrrr...with red one BOH CHUN de XD

changed my appearance
give some comment please XD




actually i still the same looking
if this style is acceptable most probably i will dye my hair with this colour
hehe~

Friday, April 10, 2009

just me me me me me me


new style

just way too boring
waiting someone come back so that i can shoot him kao kao lat
my dear comp T_________T
please recover i need you badly!!!
arrgghhhh!!!
i hate HIM
i hate whatever he does!!!

he destroyed my computer!!!
BOTH!!!!
ARRGGGHHHHHH
i wanna kill him!!!!

I WANT A LAPTOP URGENTLY!!!!

shit
shit
shit
why this can happen at the last minute!!!!
!@#$%^&*

this shitty computer cant read any pendrive!!!!
grrrrrrrrrrrrrrr
waliauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
i gonna crazyyyyyyyyy

Sunday, April 5, 2009

我并不恨你,
甚至未曾思考过原谅不原谅的问题,
你只是我生命中的一个过客,
一颗尘埃。
伤害已经造成,
覆水难收。
我和你未达生死不相来的决裂,
我却永远无法在靠近你,
再见不是朋友。
quote this from SinChewDaily novel
kinda match with my recent situation
before this i kept blaming myself on whatever i've done
either the wrong and the right one
but keep on blaming doesnt bring any positive effect
only insomnia
maybe i put too high expectation
or just no forever friendship exist?
i dont know
curiousing why only me feel deep deep sadness on this
i think it doesnt matter on soften heart
just
i am too weak i think
i'm sucks in handle friendship matters
always the one who been led
there is only 2 human being tolds me that i have problem on expression
they both said my words comes with needle
but
what's wrong with peoples out of this 2?
or something wrong about this 2 person?
gosh
human being are so so complicated
dad said
旧的不去,新的不来
but i'm the nostomania
typical taurus habit
it just same with my collection
old letters, old teddy, old cloths, old spec
i do not want to throw them away
its mean a lot for me
this sentence relieved me
i think is time to let it go
last one
BYE BYE
THANK YOU
&
SORRY

Friday, April 3, 2009

KwangHua Sports Day + FullTimeDriver

i think i couldn't forget today FOREVER!!!
grrrrr...

go make some snacks or coffee and sit down listen my long ahma story ==

today was KwangHua SportDay
and we first time as alumni step in kwanghua

but
when we reached
we been blocked
W-H-Y?
"apa sal you orang pakai seksi-seksi masuk sekolah?" my dear cik push shout at us
me and siewfoong wearing short pants la
you guys and imagine larr
how short? wont so short de lar hor?
even wayna that kind of short pants also cannot enter!!!
that kind until knee de
walauehhh

later we saw xuelin wearing mini skirt
we thought she also will blocked by cik push
WHO KNOWS!!
she let her enter the school!!!
!@#$%^&
unfair unfair unfair unfair
T___T
no choice
we 4 (me, siewfoong, siewhoong and wayna) back to siewfoong house change pants
LONG PANTS

then drive back school again
now see they dare to block us or not
ZZZzzz
finally we enter laa

that day was so so hot
the pembarisan almost finish
cant see the miss rumah also T___T
but got 2 is from persatuan cina de
miss rumah A and miss rumah D
miss rumah B was xinyi
miss rumah C tak tau mat sui lei geh ==

taken few pics only paiseh ==



this year feel little people come back nia
not enough lively
ZZZzzz

we 4 having chit-chat at canteen
met loy and chiauhong
haha~chiauhong's botak was so funny XD

later just hanggin around until we beh tahan d we go to JJ bukit raja
think of wanna watch movie but time doesnt match
because i 1pm need to fetch my bro and his friends go back
ZZZzzz
and because of this i need to cancel my activity with my friends
ZZZZzzz

we chit-chat until 12.30 something bro keep call me d T____T
fetch sf and sh home d go fetch them lor
walau
got one fatty ==
somemore is 79KG de
i can feel my car slanting right side ==
terrible

placed them at home d then straight away go to office
just wanna touch my work then my mum called me to fetch her from Pantai Hospital
ZZZzzz
start my engine again ==
fetch her come back office d then i do some work
after 30 minutes like that she asked me to fetch her back that hospital again
then go back home fetch my bro and his friend go school for volleyball practice

when i reached home is already 4.30pm
and dad said i no need to go back office because now no work for me
suakk lor
i can manage my blog since now nobody at home
woohooo~~

later 7pm i need to fetch my bro from school
ZZZzzz
do you realize that?
i drove for whole day
ZZZzzz
as a newbie
already overload lar i think T____T
that day somemore is a volatile day
emotion so pek cek but still need to become driver
haizz

taken while i'm driving

after reach home
my big bro called
he asked me to fetch him at bukit tinggi
then send him to a friend house take something
THEN fetch his cutie little GF to bus station
walauuuehhhhh

that day my butt cramps d
i mean it
thats true T___T
hope it wont happen again
NIGHTMARE FOR ME
T__________T

p/s: maybe i write until not that kaolat, but the truth is really very kao lat ==

Wednesday, April 1, 2009

April Fool~~~

hey guys today is April Fool
do you been fooled today? LOL

april fool this year kinda bored
for me la
dint fooled and been fooled~~pity ==

daytime nothing much to say
just bored working and bored colleagues
ZZZzzzz

night i attended chihyin's invitation
to celebrate april fool at station 1
at the first time i dint think anything just accept her invite
but afterward i asked hueybeng that is she going or not
who knows she said
"cheat de la, today april fool lerr"
kena bOoM that time
i never think about that AT ALL

i asked siewfoong about this
but she told me the celebration was true
0oh my goshh
what's the situation now????
ZZZzzzz

finally
the gathering was true
not any joke ==

that night
i wear that boots i bought in China

it actually is a high heels boots leh
inner high heels
wear until so uncomfortable
and also not used to drive
i never drive with high heels in my foot lar weiii
so pek cek
that's why i drove so clumsy that night
paiseh ya siewfoong ==
you sure been frighted that night XD

as usual
chicken chop + yestea
but kinda not enough for me
so i add on

one scoop of ice-cream~!!
before this i wanna order banana spilt de
but all of them dont want share with me so i choose small one lor T_____T

after finish all our food we started to play cards
that called 乌龟 ==
loser need to call one of our classmate and tell him/her "I LOVE YOU"
LOL~~~~
so lame
wayna kept on losing
for 4 or 5 times i think
wakakakakakaak~~~
she called 3 boys 1 girl "i think lar"
me and sf keep laughing like sot liao de
muahahahahaha~~~~

actually chihyin invited many
but most of them scared been fooled so dont want to turn up ==
walau

but still have some people here
me, siewfoong, wayna, chihyin, sinyee, wentin, huaxiang and hongyee
quite a little amount huh ==

hope you guys will appear at the future gathering laa
miss you all ^^