Sunday, December 4, 2011

心中的家

当我逐渐习惯这样的生活模式 感觉很奥妙又特奇怪 我似乎忘了自己哪里来 我熟悉的床 我亲爱的家人 我平时的消遣 我来往的朋友们 我多变的情绪 我起伏的心情 我国家那长年炎夏的气候 这样的变化很悄然亦很平静 静得让我怀疑自己的身份 往哪来 又往哪去 潜藏的担忧是回家的那一刻 会放不下 会舍不得 这里的一切。--seeyinlove.com

2 comments:

  1. That's EXACTLY the same feeling I had while in UK last time!!! It's like dejavu, again, THANKS! ^^

    ReplyDelete
  2. MingHuang-Haha, thinking of going back to UK some time? :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment!