Thursday, June 11, 2009

阳光五观后感

today is the day!
dancers from Batu Theater-SunShine Project 5th graduation performance~
actually cecilia dint tell me anything about this =_=
i know it through seeyin's blog
so i asked the information of the performance from cecilia
at first she suggest me to be a volunteer
that time i think might be no problem and i always willing to be a volunteer XD
after i asked permission from my parents then i promised cecilia

until today before yesteday
my mum asked me not to take leave whole day
WHY?
she forgot the only one my colleague on leave tomorrow!
that is today!
goshh!
later then she bribe me with KFC =___=
for the sake of KFC i need to work till 6.00pm then straight away head to KL =___=
alone in KTM
ZZZzzz
that indian kid damn noisy
i use up about 1 hour plus to reach there
stupid KTM ==

haha~
stop crapping~
enjoy the show~

古道情源
其实这段舞蹈我看了很多次,光华的学生也是XD 所以没有什么特别的感觉 =P 不过呢,我发现到国文的呼吸声很大 @.@

现在基础呈现
我最喜欢的舞蹈之一=) 没想到你们会用Beyonce的halo来跳,而且跳的很有味道,说实在的,很羡慕你们的柔软身段 ^^

走春
少男少女上的阳光笑容,毫无遗漏的释放青春,春天真美好!我一直觉得啊~你们(舞者)完全都把自己投入进角色了,都笑得好灿烂呢=)

民族舞蹈基础呈现
这支舞的歌很熟悉呢,好像有听过英文版的。嗯,我本来是期待有像电视节目的印度戏的舞蹈 @.@ 那种热恋中男女的,会有feel的 XD

我本身不是喜欢那种闹哄哄的场面,会头晕=_= 不过,你们给了我一种新年的感觉耶 XD

妹妹 (施颖自编)
我,不想长大,长大有太多太多的烦恼,有太多太多的事情等着我们,有太多太多的诱惑,走错一步就会不去了,我不喜欢长大感觉。施颖的这支舞很有意思,也很能表达我的想法。

阳光飞V (其他舞者合编)
High School Musical 的翻版,我觉得应该叫Sun Shine Musical耶~因为你们真的很阳光^^

(自学自篇)
我拿什么来爱你,是心还是身体;拿什么来爱你,是想念你还是忘记?自学这支舞我来说有点深奥 @.@ 不过我很喜欢他的摄影,很艺术^^

今日新闻(国文自篇)
我们的社会不再安全了吗?我们只能呆在家吗?但是,在家里能确保我们是一定是平安无事的吗?国文把这支舞到诠释到很现实,现实到有点不想接受T^T

拥抱阳光
我完全没想到会在这里听到这首歌耶~有2年了吧?超想念营里的一切T^T 可惜我的照片不懂全去哪里了T^T

overall i enjoyed very much
well done dancers! ^^
this was my very first time watch this kind of performance~
haha~
sorry for not so pro-er

and also thanks for 燕桦 fetched me back =)
dont know she will saw this post or not @.@
really thank you so much ^^
dont get sick again
must take care =)

seeyin! yanzhen! cecilia!
dint take pic with any of you leh!! T^T

i hope to see 老鼠娶新娘 leh
when got chance? XD

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment!